söndag 2 september 2012

Söndag

Här ligger jag nedbäddad i soffan och tycker nästan lite synd om mig själv!

Natten till lördag blev jag minsann överfallen!! Ligger värnlöst och sover och förkylningen från helvetet kom och anföll!!!

Lördagen var sedan tidigare redan inbokad för rensning av det gamla huset. Lika bra att få det gjort tänkte jag och åkte dit. Mannen och jag gick igenom allt som han tyckte att jag "glömt kvar" och så satte vi oss och rensade ur barnens garderober.

Väl hemma var jag så trött att jag var tvungen att vila när barnen gick ut för att leka. Somnade och sov i två timmar!!
Då ringde mannen och ville komma med det som jag hade lämnat kvar (fick inte plats i min bil). Så nu är det stökigt och prylar överallt igen här hemma!!
Får ta hand om det när jag mår bättre.

Barnen är iväg och tävlar i friidrott med mannen. Lite fusk att han får ha dem nästan en hel "mammasöndag" men antar att det jämnar ut sig i längden.

Själv hade jag tänkt att spendera dagen med en nästan bortglömd häst, men förkylningen tänkte slå till med feber och frossa så det blir soffa och sömn för min del idag.

3 kommentarer:

  1. Sjuk är skit!! =(
    Krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre idag

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du är på bättringsvägen..
    Ta hand om dig och kram från Mingla :)

    SvaraRadera