fredag 17 augusti 2012

En snabb liten uppdatering

Hej Bloggen!

Tyvärr känner jag att jag inte riktigt hinner med dig just nu, om det är till någon tröst så hinner jag inte med hästen heller. Tur att jag vet att hon har det bra och blir väl omhändertagen.
Barnens aktiviteter har jag också lyckats glömma.... urk vad jag känner mig kass för det!!

Motgångarna har avlöst varandra denna veckan. Så fort man känner att man har lite koll på läget och att jag kommer hinna bli klar i tid så kommer nästa bakslag. Gaahh

En vägg orkade inte med spacklet. Så målaren var tvungen att riva ner och börja om!
Igår skulle jag börja grundmåla alla väggarna, målaren skulle bara slipa av med slipmaskinen först. Då går maskin eländet sönder!!

Fick målat v-rummet iaf. Två dagar kvar till flytt och lägenheten ser ut som ett katastrof område. Kul på hjul!!

Nä, här har jag inte tid att hänga! Mot penslar och slip papp.

I kväll är jag bjuden på poolparty! Har fixat barnvakt och klurat ut klädsel mm nu hänger det bara på målningen om jag hinner svänga förbi festen en stund.

2 kommentarer:

  1. Föstår att du vill bli färdig med allt innan ni flyttar in men väggarna finns kvar och det gör inget att ni inte är färdiga
    gå en stund på festen och koppla av och njut, en stund med annat i tankarna kan ge ny energi för att orka med resten av väggarna

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag bara veeet att det här kommer att bli bra.. =))

    SvaraRadera