söndag 5 augusti 2012

Tokflin

Jag hade så kul i fredags!! Så himla roligt!

Jag skrattade och dansade hela kvällen och natten. Kan faktiskt inte minnas när jag hade så roligt sist.
Tragiskt kanske.

Förfesten var hur trevlig som helst! Kände bara min kompis som jag kom dit med, men jag har inget behov av att vara en skugga efter henne så vi tappade fort bort varandra, och jag lärde känna en hel hög med trevliga människor!! :)

Sedan gick vi alla (25-30) pers gemensamt till en restaurang där värden på förfesten skulle spela med sitt band.
Ofta upplever jag att förfester är trevliga och man borde nöja sig där för väl på krogen brukar det inte bli lika kul. Så var det inte i fredags! Väl där träffade jag en massa folk jag inte sett på länge och det var jättekul att uppdatera mig hur det var med dem nuförtiden.

Var hemma vid 4.30 tiden och klockan 8 vaknade barnen (som just nu sover i min säng) så det var bara att knalla upp och fixa frukost.

Att vara en partypingla är tydligen en färskvara, inga takter som bara sitter i med åren, konstaterade jag i lördags..... det är tydligen något som måste tränas upp!! hmpf

I går vart det seeeeegt. Trött tröttare Tuss!! Hårbotten ömmade och det var nästan lite synd om mig om det inte hade varit för att ett konstant tokflin har fastnat på mina läppar. För jag hade så kul!

Åh jag tror att det var precis vad jag behövde!! Med tillhörande baksmälla eller ej.


1 kommentar:

  1. Att ha lite kul har ingen dött av!! ;-)
    Flina på du!
    Kram!

    SvaraRadera