torsdag 14 juni 2012

Det kommer att bli toppen i slutändan!

Idag är jag hemma sjuk. Magsjuk! Blääää
Vaknade inatt och hade så ont i magen. Tänkte att det var blodsockret som var för lågt, att jag slarvade med maten igår. Men strax stod det klart att kroppen inte ville ha någonting!!
Den sa ifrån och det var ingen ide att ta sig tillbaka till sovrummet (vägg. Iväg) utan jag sov på badrumsgolvet mellan attackerna.
Ett tag funderade jag på om min lilla kollaps igår fick magen att säcka ihop och tacka för sig. Kunde det vara så?? Visst var jag jätte ledsen, arg och orolig. Men ändå, värre har jag väl varit med om kan jag tycka.
Hur som jag blev hemma idag och har sovit i stort sett hela dan. Något säger mig att jag behövde det.
Nu börjar ena dottern antyda att hon känner sig konstig i magen.... Kanske inte var mitt bryt i går som orsakade det hela!
De stunder jag varit vaken har jag planerat och möblerat i min lägenhet (mentalt). Det ställde verkligen till det för mig när den nu var lite mindre än jag mindes det. Funderar och funderar på hur jag skall få ihop det så fint och praktiskt som möjligt! Vilka färgen och tapeter jag vill ha i rummen. Det kommer att bli toppen i slutändan!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar