måndag 11 juni 2012

Jag löser det med tapeter och färg!

I morgon skall jag och barnen till lägenheten och titta.

Vi har varit utanför och spanat in gården och pekat ut fönstren, men nu skall vi få komma in och se.
Mest för att barnen skall få en uppfattning och se vart det är vi skall bo, men jag kommer också att gå och titta lite extra på väggar och renoverings behov. Hur och vart uttagen sitter, titta på olika alternativ att möblera mm

Jag har ju bara sett lägenheten en gång, och även om jag försökte titta noga på visningen så visste jag ju inte då att det var DEN lägenheten jag skulle vinna budgivningen på! Sedan var man lite halvmatt vid visningstillfället, det var den andra visningen den dagen och jag tror det var femte visningen den veckan.

Saker jag skall titta lite extra på
·               Badrummet, förvaringsmöjligheter där.
·               Väggar, var det strukturtapet i ALLA rum, eller har något klarat sig??
·               Går det att ha tv’n där jag planerat? Vart sitter uttaget?
·               Dörrar, var verkligen alla dörrar (inkl garderobsdörrarna) tapetserade med strukturtapet??

Jag känner mig trots allt väldigt nöjd med lägenheten! Fick en bra känsla i den, men tänk om jag ändrar mig i morgon!! Tänk och jag blir jättebesviken!!!

Nä, har ju bilder som jag fick av mäklaren och planlösningen är bra. Skönhetsfelen går att fixa med tapeter och färg. Tur att jag är grym på att tapetsera!!

Ändå, lite nervöst är det…… J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar