onsdag 25 juli 2012

Sista besöket?

Underbara underbara väder!! Äntligen har solen och värmen kommit!! Man blir ju alldeles tossig av glädje!!

Gick ut på jobbets altan och åt min lunch, efter maten sträckte jag ut mig på bänken och lyckades somna!! :) Men ingen fara på taket jag sov inte mer än 10-15 minuter men skönt var det!! Super härligt!!

Inte blir det sämre av att jag just idag måste gå tidigare från jobbet :)

Idag är det dags för ännu ett besök på banken. Förstod överhuvudtaget inte vad vi skulle dit och göra förra veckan.
Mannen tyckte att jag kunde gå dit själv, men jag hävdade att det gällde oss båda. Han ringde och kollade och så var det, båda skulle vara med.

Väl där var inget klart. Bankkvinnan pratade med mannen om hans kommande ekonomi. Mannen försökte få helt omöjligt bra räntor som bankkvinnan sa var just helt omöjligt. Sedan bokades det en ny tid till idag. Hoppas det ger mer.

Så med lite tur blir allt med lån och bodelning klart idag.

Sedan tror jag det får bli en stund i ryggläge på altanen innan jag tar dotter med mig och åker (förhoppningsvis sista gången) och tittar på tapeter och färg!

2 kommentarer:

  1. Hoppas allting gick bra idag!
    Så att du i lugn och ro kan få njuta lite av solen och värmen sen!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!
    Allt gick bra, nu är allt det ekonomiska klart. Det som återstår nu är mötet med nuvarande ägarna, där jag skall betala resten på lägenheten. Samt att mannen skall gå ur bostadsrättföreningen.
    Vi var tvungna att gå med båda två för att vi köpte lägenheten ihop. Men som sagt nu är det klart!

    Struntade i att besöka färgaffären, slappade på altanen i stället :)

    SvaraRadera