torsdag 26 juli 2012

Vilka är ni?

Denna blogg har inte för avsikt att bli någon stor och välbesökt blogg. Den finns för att jag skall skriva av mig genom en tuff period i livet.

Lite av en slump såg jag härrom dagen att jag tydligen har läsare i andra länder än i Sverige. Hur är det möjligt?? Har för skoj skulle gått in och tittat detta flera dagar i rad nu och hela tiden visar siffrorna ungefär det samma. Vissa dagar är det dock bara en i Tyskland :D

Men jag blir ju grymt nyfiken på vilka det är som sitter i Ryssland och USA och läser denna blogg??
Har svårt att tro att det är sant.



Så till er läsare där ute i välden!

Hello, welcome!

Здравствуйте, добро пожаловать
Hallo, herzlich willkommen

Hei, tervetuloa

//Tuss

4 kommentarer:

  1. Jag har sett det där hos mig med. Måste vara sökord via Google eller nåt som leder dom till våra bloggar

    SvaraRadera
  2. tack för tipset !
    jag ska kika på det ! Frågan är bara om gratängformarna är lika stora som originalet, det är nämligen bland annat storleken jag föll för :) ( dom är enorma ! )
    Ha en bra dag !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Enorma var de inte. Om man gör lassagne i den stora skulle det kanske räcka till 6-8 pers. Den lilla till 4 skulle jag tippa på.
      Jag tyckte de vara väldigt fina och köpte i olika storlekar/modeller och färger!

      Radera